بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)، موضوعی‌ست که در چند سال اخیر و به خصوص با گسترش دسترسی مردم به اینترنت و گجت‌های دیجیتال، روز به روز رونق بیشتر پیدا می‌کند و اهمیت حضور موفق و موثر را در این دنیای مجازی به رخ همه‌ی کسب و کارها می‌کشد.

هرچند دیجیتال مارکتینگ، فقط شامل فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی یا آنلاین نمی‌باشد و سایر فعالیت‌هایی که به نحوی از رسانه‌های دیجیتالی برای پیشبرد اهداف بازاریابی‌شان استفاده می‌کنند نیز در دسته فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد (مانند USSD و بیلبوردهای الکترونیکی).